נוסח SMS תודה לאורחים שהשתתפו בחתונה

אם אתם קוראים את המאמר הזה, אתם כנראה משתמשים באחת המערכות לשליחת סמסים לאורחים ומכינים את ה-SMS תודה לשליחה מבעוד מועד. בהמשך מאמר זה תראו דוגמאות של הודעות תודה עבור האורחים.

חשוב לנו להבהיר לכם את חשיבות הדיוק באישורי ההגעה בהיבט הכספי, אישורים לא מדוייקים יגררו הוצאות על מנות עבור אורחים שלא הגיעו, כדי להטיח דיוק חשוב לעשות אישורי הגעה בטלפון ורק אצל חברת אישורי הגעה מנוסה! לפרטים נוספים על שירות אישורי הגעה המדויק בישראל לחצו כאן.

לפני שתתקדמו לחבר נוסח סמסים לאישורי הגעה, חשוב לנו להדגיש שמנסיוננו רק כ-7 אחוז מהאורחים באמת משיבים לאישורי הגעה בסמס! אל תיקחו את הסיכון שבחוסר ידיעה והפסד כספי אדיר מחישוב לא נכון של מנות לאירוע.

אנחנו ממליצים לא לדלג על השלב של SMS תודה לאורחים לאחר האירוע – הוא חשוב עבור האורחים ונותן לכם עוד יום של חיוך כשתראו כמה אוהבים אתכם ותתבשמו בעוד כמה ברכות לחיים החדשים שלכם יחד.

ידוע שלאחר החתונה האורחים שלכם ישלחו לכם תמונות וסרטונים מהאירוע, אנו מציעים שירות בניית אתר אינטרנט לחתונה במחיר קטן, לאחר האירוע תוכלו להעלות את התמונות והסרטונים שקיבלתם ישירות לאתר וזה פשוט, תשלחו לנו את הכל בווטסאפ או במייל ואנחנו נעלה את הכל לאתר החתונה שלכם. לפרטים נוספים על שירות הפקת אתר אישי לחתונה לחצו כאן.

נוסחים לסמס תודה לאורחים שהשתתפו בחתונה:

  • אורחים יקרים שלנו! רצינו להודות לכם שהגעתם, שמחתם והתרגשתם איתנו ביום הכי מאושר בחיינו 🙂
  • משפחה וחברים יקרים! תודה שהגעתם לחתונה שלנו, ששמחתם והתרגשתם יחד איתנו ביום המאושר בחיינו 🙂
  • אורחים יקרים שלנו! שמחנו שהשתתפתם בשמחתינו. שנזכה להיפגש בשמחות.
  • אורחים יקרים שלנו! שמחנו שהשתתפתם בשמחתינו. שנזכה להיפגש בשמחות. העלנו סרטונים ותמונות מהאירוע לאתר האישי שלנו תוכלו לצפות בהם במעבר לקישור הבא:<קישור לאתר אישי>

אנחנו ממליצים לחתום ולסיים את ההודעה בשמות הזוג, לדוגמה:

אוהבים, <שם כלה> ו<שם חתן>

תמיד כדאי ואנחנו ממליצים להוסיף עניין או ברכה אישית לפי חגים קרובים.

אם תחליטו להזמין אתר אישי לחתונה שלכם לכל נוסח נצרף הפניה לאתר החתונה שלכם, באתרכם יהיה גם תיעוד של הברכות שישלחו לכם האורחים באתר והן ישארו איתכם לנצח!

עוד דבר שאנחנו נוהגים לעשות יום אחרי האירוע – זה להפנות את התשובות האורחים ישירות לטלפון הנייד של הכלה. אנחנו בטוחים שזה יהיה עוד יום שיעלה חיוך על פניה.

חיפושים הקשורים לנוסח הודעת תזכורת לחתונה:

נוסח סמס תודה לאורחים בחתונה
נוסח SMS תודה לאורחים בחתונה
נוסח מכתב תודה לחתונה
נוסח מכתב תודה על השתתפות באירוע
נוסח מכתב תודה על השתתפות בחתונה
תודה שהשתתפתם בשמחתנו
תודה על השתתפותכם
תודה למוזמנים
ברכה לאורחים שהגיעו
כרטיסי תודה לאורחים
תודה שהשתתפתם בחתונה
ברכת תודה שהשתתפתם בשמחתנו

 

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על נוסח הודעה לאישור הגעה לחתונה.

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על נוסח הודעת תזכורת לחתונה (SMSתזכורת לחתונה)

שתפו או הדפיסו מאמר זה:

Call Now