סוגי הזמנות לחתונה ואיפה מקבלים הזמנה דיגיטלית לחתונה חינם

החיבור בין אירוע שאתם חוגגים לבין המוזמנים שאתם מצפים שיגיעו, קודם כל מתחיל בהזמנה לאירוע. אז איזה סוגי הזמנות יש לנו?

 

הזמנה מודפסת לחתונה

זוהי בעצם אותה הזמנה שקיימת כבר עשרות שנים בכל העולם! הזמנה שעל מנת לעשות אותה אתם צריכים לבצע כמה דברים: לקבוע פגישה בבית דפוס קרוב לביתכם, לבחור שילוב צבעים/סגנון/גופן/ציור/צורת מעטפה/צבע רקע ועוד מיליון דקויות, לבצע את ההזמנה, לחכות לטלפון המיוחל שהזמנות מוכנות, לאסוף אותן וכמובן לתכנן מהלך שלם של חלוקה פיזית, ביקורי בית לאורחים (או להפעיל את ההורים ולהתפלל שלא תקבלו הזמנות בסגנות שנות ה-60).

הזמנה לחתונה 'עשה זאת בעצמך'

אם אתם טיפה יותר יצירתיים או שיש סביבכם אנשים שאוהבים עיצוב ותוכנות ציור למיניהם, אתם יכולים בהחלט לעצב הזמנה משלכם! נשמע מקורי ומגניב! אז עיצבתם הזמנה הכי מקורים ומיוחדת… מהמה עכשיו? חוזרים על תהליך החלוקה.

הזמנה לחתונה בצורת פריט שימושי

הכוונה שלי במילים 'פריט שימושי' היא ל: ברכת הבית, מגנט, צנצנת עם סוכריות, תהלים או כל סממן דתי אחר… הדברים שתצטרכו לבצע על מנת להגיע לאותה הזמנה כמעט זהים לאלו של קודמיהם. להמציא, להתאים, צבעים/סגנון/צורה וכו' ואז לחזור לתהליך הראשון של להביא את ההזמנה לאורח.

הזמנה דיגיטלית לחתונה

כאן אני רוצה לספר לכם על עולם שלם של אפשרויות שפרוסות בפניכם וגולת הכותרת –בלי לצאת מהבית וללא מאמץ מצדכם!

הזמנה דיגיטלית היא ההזמנה היחידה שיש בה את כל היתרונות שיחסכו לכם ים זמן!

קודם כל, הזמנה דיגיטלית לא דורשת שום פגישה פיזית, נסיעה, חניה ואפילו נוכחות של שני בני הזוג במקום.
הזמנה של שרות כזה מתבצעת טלפונית בשיחה נעימה וזורמת שבה אתם מספרים על האירוע, שולחים בכל דרך שתרצו או תבחרו תמונה/סרטון/save the date, רוצו עם הדמיון…. ואנחנו בשיחה קצרה נשלב את הכול וניצור עבורכם הזמנה מיוחדת שתעלה לכם 0 שקלים!
לכל הזמנה אנחנו נשלב טופס אישור הגעה מותאם אישית לכל אירוע לפי מידע שאותו אתם רוצים לדעת (מספר מוזמנים, ילדים, אוכל, הסעה, חניה וכו')
בנוסף לכל זה, אפשרויות הפרוסות בפניכם לשימוש בהזמנה זו הם הרבה יותר גדולות מאשר להפעיל את ההורים ולנסוע בפקקים בית בית. אתם יכולים לשתף את ההזמנה בווצאפ, רשתות חברתיות, הודעות רגילות SMS.
הזמנה דיגיטלית תישאר אתכם לנצח! זה לא משהו שיזרק לפח בניקיון הבא. הזמנה דיגיטלית לא צוברת אבק ולא דורשת אחסון!
אפשרות נוספת (ולא אחרונה מהאפשרויות שיש) שילוב קוד QR שבסריקה יביא את האורח להזמנה דיגיטלית שלכם.
כמובן כל שילוב של waze, תשלום מראש בכרטיס אשראי ועוד ועוד…
הזמנה דיגיטלית היא בעצם הזמנה אלקטרונית לכל אירוע: חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית, זבד הבת (בריתה), יום הולדת ובקיצור, כל אירוע שרק תרצו.

לצפיה בדוגמאות של הזמנות דיגיטליות לחתונה לחצו כאן >>

לקבלת הזמנה דיגיטלית חינם במסגרת שרות אישורי הגעה לחתונה של 'מגיעים או לא' לחצו כאן >>

 

שתפו או הדפיסו מאמר זה:

Call Now